10 Dec... Julbaket.

fan va jag mår illa.. ichh:P du har vi bakat hela kvällen lång.. o jag orkar inte röra mig 1mm mer..
Vi ar bakat kladdkakor, marsipan/nogat kulor, peppakakor och kola... och just nu känns de som om jag aldrig mer vill se en kaka igen..:S tror de finns fler som känner så.. =)


Mogna som vi är så hittade grisarna o hästarna på lite skoj mitt i peppakake baket=) lr va de någon som tvingade dom=)



Ja där är från våran kväll=) synd jag inte fick mer julgranen, men den han ej bli klädd, ska fixa det imon så lovar jag att de kommer en bild på den med.. för den kommer bli så fint=) va o hämta granen innan idag.. så har ni sätt en betongbil med en gran i rännan så var det jag=) haha..
Nu ska jag sussa.. imon blir de jobb, håller redan på och spy av trisstes,,sessss ya.. puss





Kommentarer
Postat av: Anonym

cornflakeskakerna så helt klart mumsigast ut!:P

2008-12-11 @ 16:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0