11/12 Dec Bästa grannen

satan.. skulle ju hinna skriva innan de slog om till den 12 dec.. men så blev inte fallet.. va helt inne i hannibal=)
Killen som skrivit boken/filmen måste ju vara sjuk, så bra som det blir=)

Uch, somnade inte förens sent inatt.. kunde inte sova så fick gå in o lägga mig på soffan och slå på jönssonligan, hehe=) då gick de plötsligt att sova  konstigt nog=)

Igår fick vi ju låna lite ätikssprit av min granne på typ 80 år, så va bara tvungen att gå ner till henne nu innan jobbe o ge henne ett smak prov på våra grejer.. Hon va så gullig.. men gulligast var väl endå jag som gick ner med de=) hehe
Men de gäller o smöra lite så man kan väsnas med gott samvete=)


Min gran blev inte klart idag heller, när jag skulle slänga upp ljusslingan gick den sönder... så jag kommer nog aldrig få granen i fixad:S men vi gör väl ett nytt försök imon=)

Hörs imon då tjejen med ljusen på huvet kommer skridande=) pusssss


Sniglar snackar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0