12 Dec Granar o snö

satan, får aldrig min gran klar är de inte de ena så är de det andra,

men för övrigt är min dag räddad idag, FAN VA SNÖ=)
Har aldrig vart en stor favorit, men nu i år tycker ja de är super, speci kul va e ju när ja kom in i en rondell, inget folk så jag tänkte att jag nitar lite o glider in i rondellen, de jag inte va med på var att den stora massan av snö jag hade på taket åkte ju ner rakt framför ögonen på mig, typiskt nog så orkade ju inte vidrutetorkarna de heller,, så ¨på med vaningsblinkis o ut ur bilen för att ta bort snön o köra vidare=) haha.. dum blondin de=)

Ser fram imot morgondagen, ledig på söndag så är sugen på party, men somvanligt så går jag in med inställingn att de ska vi sansat och lugnt.. Men de har vi inte sett en.. men jag är mer sugen på de..=) ledig på söndag  ju så EF är inte omöjligt=) Köpt en klänning inför kvällen med, de är ju trots allt lucia.. men den är tajt.. o jag trivs inte i allt för tajt så vidar de inte håller in de som gillar att hänga ut=) hehe vi får se=)

Ne nu ska jag.. ehhh.. de får vi se.. see ya =) Här kommer Party höjaren för helgen...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0