13 Dec Lucia

God dag, idag är de lucia=) Betyder de att de är en massa fest på stan lr att någon brud med ljus ihåret? hmm ja, Bara sett henne med ljus en så länge, men antar de blir party sen också=) Skit taggad, men verkar som jag är sj..:S Dock känns de lite konstigt detta året, innan när man gick i skolan va man alltid bunden till något lucia tåg utom iår,, nu får man försöka leta upp något tåg sj om man ska vara med... va ju med förra året iaf, som reserv lucia:S så de får väl räcka för de här livet iaf=) hehe

Gick faktiskt upp kl 07.30 o satte på TVn för att se lucia, men gick o la mig igen o skulle lyssna, och de tog inte mer en 5 min innan jag sov igen..Men de va de jag ville så jag orkar med hela natten, för de är va jag ska sattsa på=)



Här till höger har vi jönköpings lucia=) -->




Får väl passa på att häls susanne välkommen till min blogg eftersom du skulle ringa o väcka mig i min skönhetssömn=)
För att fråga vad den heter... KUL....! skriver du något dumt blockar jag dig...:P hehe

Fan nu ska jag sticka till jobbet snart,,, uchhhhh.. men allt är klart för kvällen så är bara att korka upp sen=)
seee yaaaaa=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0