14 Dec hård natt..

ojoj.. lördags natten blev som jag planerat=) hade faktiskt en rikitgt trevlig kväll=)
Kom hem från jobbe sen började de hetta till, ja helena o emelie
drog vidare till en tjej som heter angelika på ekhagen, där de spelades biljad o lite annat, sen blev de amor där jag stötte på lite gammla kompisar som hände på till karlssons.. tiden gick så jävla snabbt, poff.. så va man på EF hos sebbe med lite andra folk=) sen hittade jonna mig o vi drog till shell.. o tjöta lite.. Där började min natt bli morgon=) hehe kl 5 kom jag till torpa.. där kvällen avslutades=)
Men sömnen tittade inte fram förens kl 7, så jag vill bara säga att FAN VA TRÖTT JAG ÄR.....=) men de är de värt=)

Här har vi, ja o gammal barndomskompis.. sen angelika,. helenas jobba kompis=)

Bästa man går och lägger sig då jag ska orka med en heldag med farmor imorgon=) Ska till gymme med och köra hårt som fan.. mina armar ska inte orkar lyfta en penna när jag är klar=) hehe..

Så sov gott.. sötisar.. pussss

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh värre blir det den 25:e

2008-12-19 @ 11:58:51
URL: http://fridasorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0