16 Dec dyngnet..

uchh.. jag har vänt på de.. kan inte somna förens jäte sent o då kommer ja ju inte upp heller.. o ni som känner mig vet att när jag sover s¨sover jag:P hehe Som den natten man fick en smäll, där ligger man o sover så skönt så sen så vaknar man av en jävla smäll.. haha då ligger emelie brevid o tycker jag väsnas,,=)

Men de roligaste måste ju vart midsommarnatten i västervik för 2-3 år sen..  då kommer man "tydligen" hem till tältet, o där är ju givetvis emelie.. o jag somnar ju då.. oväntat:P tro mig lr ej.. men där ligger man o bli vaggad för att man inte ska vakna upp och se något man inte får se:P if you no what i mean..=)  fan va kul den midsommaren va=)

yeye,, nu ska jag sticka till jobbe o tråka i kassan hela kvällen.. för tänker fan inte va på golvet:P seee ya..

Min sjunga i duschen låt.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0