17 Dec.. tycks om min gran?

hallo.. nu har granen faktiskt blivit klädd för iår.. allt går i silver.. =) är inte mkt för färger.. så de blir silver glitter och glamor=) De roliga va ju när jag kämpat med den här jävla granen lääääänge.. för att få upp allt på plats o knyta banden som kulorna hänger i desutom.. men iaf.. tror ni inte då att när granen är klädd o jag satt mig ner i ca5 min.. Så välter den jävla granen.. så de bara flyger kulor barr o grejer.. höll på på att smälla av... tålamodet är inte min bäste vän precis=)
Sår här blev de till slut..

Nu har ja kommit hem från jobb och träning.. och käkat lite så klart=) hehe inget man missar..=)

de så skumt innan btw.. någon körde i en volvo bakom mig.. tätt som fan körde han med... och de konstigaste av allt.. med varningsblinkis på... föröskt köra om i en rondell med.. trodde först han menade att de va fel på min bil lr något.. men de gick nog fram rätt tydligen.. någon hade kul o drygade sig lite.. undra bara vem? hehe

YEs.. imon blir de väl samma.. träning på morgonen sen blir jobb på piss Netto..
blev så förvånad nu i veckan när de trillar in ett brev i dörren, från Netto.. de va ett presentkort på 160 kr.. o man bara woooww.. Netto som inte ens har råd att genomföra sina affärer, men precentkort kan dom ge ut.. fan klagar dom på.. sen hörde ja ju att ica får upp till 500 vid jul att handla för.. så de va skit ändå..haha-.. nettomissnöjd som fan!

Ne nu ska jag sova.. se ya.. pusssssss

GET UP


Kommentarer
Postat av: Anonym

granen var jätte fin! men lite liten...hehe

2008-12-18 @ 20:02:02
Postat av: Frida

Snygg gran du har pulli-. När kommer du hem och klär min?

2008-12-19 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0