2 Dec.. Pang

mm.. pang=) de var vad jag vaknade av idag, sån jävla smäll.. funderar lite på om jag kanske har drömmt de=) för min katt är ju rädd för allt,  och hon skulle inbte sitta på min sängkant o titta lite knäppt på mig om de va en sån smäll:S
fattar inge.. men de va ju bra fs, for upp som en raket och sen ner till gymme o körde hårt som fan i 2 timmar=) gottttt...

Idag har ja gillar netto lite faktiskt, Blev så himmla full i skratt när jag kom till jobbe, han inte ens kliva in på jobbe förens karin, Ali O gull sa att ja så skit bra ut idag=) hehe.. nästan lite röd om kinderna där=) så de gjorde en del av min dag=)

och inte nog med de, kom in på maxi ica! sista jag vr där frågade jag efter tomten är far till alla barnen filmen, men då hitta inte jag och min jobbande icamaxi kompis andreas den, men nu hade han hittat den o slängt en liten tanke på mig!

Hehe sweet, nu blev de desperate så här på kvällskvisten så nu är de allt dags för att krypa ner i min oskuldsfulla säng=)
hehe.. seya.. pusssssssss

känner man igen sig lr? hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0