20 Dec Resa bokad

Sicken dag,  tro de eller ej, men idag har ja skrattat flera gånger på Netto=) vart en rolig dag faktiskt, ja o susanne sur byxa har suttit i båda kassorna hela dagen, sicken tornado de ha vart=) Men då är de ju roligt då de flyter på och att man mer skojsamt kan prata med kunderna som i sin tur blir på gott humör=)
Ifs har de vart krig om allt, - Det är min lutfisk din hagga - Nej den är min!! tro mig..  de hände säkert nere i kyldisken=)



Men fan va glad jag blev idag, den 8 jan åker ja till gran canaria en vecka, där jag bara sk ta e lugn o njuta av sol o värme=) fy fan va skönt.. Man kan ju säga att vintern blir lite kortare när man åker så, men va ja kan minnas så har jag nog nästan vart borta vare år vid den tiden=) Så fint är de=)


Ikväll ska jag bara dö här i soffan kunde inte somna förens 4 inatt, o sen gick jag upp 6 för att sticka till jobbe.. Så sömn behövs, Men man vet ju aldrig va som kan hända en lördags kväll=)
seeeyaaa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0