22 Dec Julmust

haha shit vajag skrattde innan,. man hinner inte komma till jobbet förens de tar tag i en=)
Men iaf.. susanne stog o tog bort plasten från en pall med julmust.. plötsligt så råkar susanne skära hål i en av flaskorna.. o jag skojar inte nu när jag säger att julmusten bara trycks ut från flaskan, rakt på susanne så hela hon blir dränkt.. de roligaste va ju att hon fick de mesta rakt i ansiktet, så håret o allt va blött.. de bara rann från ögonen... + att de stog en kund o titta på....  - käfften din jävla hora, gå ut o hämta en hårfön, säger hon till mig? vems fel va de?

Men historien slutar inte där, Nej, jag fick ju då fortsätta med julmustpallen.. de va ju lite plast kvar längre ner på pallen.. så sätter mig på huk o ska skära bort de sista.. självklart så går de hål på en till flaska.. o poffff.. sånt tryck rakt  på karusellen.. om ni förstår:P  O give vis står en kund bakom o får de på sig me..,, haha.. så jag sticker in och ska föna mina kläder torra.. givetfis.. stänger fönen av sig o börjar ryka... haha mm de va en dag på Netto de=)

Morgondagen blir jobbig..
1 - 8.00 - naglar
2 - 10.00 stan
3 - 12.00 tatueran
4 - jobba 6 timmar
5 - Myskväll med mamma....      Sen har vi julaffton.. sån stressdag:S pufff.. time to bed=) se ya..

Så här såg de ut förra juldagen=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

bild på tatueringen tack.. :)

2008-12-25 @ 23:53:47
Postat av: susanne

hahahahahahaha.... jag har väl aldrig sagt hora till dig sarah .. vad tror du jag e faktiskt första assistent vilket e ett väldigt högt uppsatt yrke inom netto.. jag får inte ens använda dessa ord ,utan att ringa Jose och säga till han att jag gjort de .. allt läggs i ett dokument...... NETTO fetto JAG ÄLSKAR MITT JOBB

2008-12-27 @ 12:36:40
Postat av: Anonym

uppdatera??

2009-01-17 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0