3 Dec träna=)

tjofräs=) nu är jobbe avklarat, gick rikitgt bra idag, känns som dagen gick på 1h, istället för 8a=) goooott=)
så nu är jag taggad för ett gympass med, blev så himmla motiverad
igår på gymme när jag läste om en utbildning friskis har kommit med för att bli gyminstruktör.. så idag ska jag lämna in mina papper och söka de=) Hadlade tydligen lite om fitness med,  något jag inte tackar nej till att veta lite mer om=) så nu är de bäst man kör hårt, för kan tänka mig att det inte är gymmets spagetti människor som söker dit=) hehe

 


Måste dumpa av katten hemma hos mamma nu innan med, jag orkar bara inte med allt jävla hår, dö äkligt=)
skönt o slippa kattlådan med så klart=)
hade en tidigare komentar om hur man ska hantera det där med katt lådan, det hela handlade om att man ska lära aktten gå på toan själv, det ska visst gå! för att utbilda katten till att bli mänssklig och gå på toan tar ca2 månader, därefter kommer toan vra kattens bästa vän=) haha.. känns rätt knäppt, men hey! det är värt ett föröskt näsan=)
hehe.. nu blir de gymme.. seya.. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0