8 Dec.. måste sova

uch.. man känner de nu så där på kvälls kvisten att man inte rikitgt har hunnit sova igen helgen.. håller på att somna sittande nu:P
The la stada gick bra, träning o snabb lunch med mamma=) mumns..
nu kom ja precis hem från gisebo,  pappa har vart o gaddat sig igen, nu blev de ett ankare med mitt o pias namn i o färger i mängder,.. kan inte påstå de är min grej men duktig kille va de, så blir kliar de i fingrarna=)

Ser fram imot imorgon faktisk, först ska ja ha sov morgon sen blir de jobb o därefter kommer de roliga=) jag ska på smink party hos mirris=) trevligt o träffa alla för något mer seriöst en att festa faktiskt=) inget fel på de ifs=)

Pallar inte skriva mer nu, trött i armarna sen min träning.. hehe.. se ya..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0