JUL 1dec


hmm.. ja nu börjar julen komma igång, det spelas julmusik över allt.. och det är bara tomtar och glitter som gäller=)
jag har pyntat lite idag.. lrr ja, det bleven ljusstake o lite annat piff=) men de bästa av allt är, att jag tog tag i mitt balkongräcke=) nu är de massa grannris o lampor på de=) bilden blev kass.. men de ser så mysigt ut=)

Hm, ja tillbaka till lördag kanske=) shit o my.. säger ja bara.. fattar inte vad alkoholen gör med en=) men de va en kul kväll faktiskt=) satt o drack o tjöta med alla möjliga, svängde lite på dansgolvet o drog sig sedan vidare=)

Men de jobbigast var söndag.. mormor o morfar skulle komma kl 14.. hmm jaa vid 13.50 så åkte party klänningen av från gårdagen och på med träffa mormor och morfar kläder.. lite parfym o ner till kiosken för o köpa negerbollar=)
kl14.00 möter jag dom i trappan.. sen blev de fika.. modde piss och satt o petade i min negerboll medans mormor titta på en med en lustig blick.. sen ringer de på dörren o in kommer 5 pers som vill titta på ett par bokhyllor på vinden, sprang upp dig o visa.... MEN hjälp... jag var för fan bakis.. inte ätit något o så börjar dagen så där.. haha shit!


Kvällen va skön iaf.. trevlig sällskap o massa tjöt=)
Nu ska jag sussa iaf.. imon blir de träning på förmiddagen och sen blir de netto fetto=) ssseee ya..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du ingenting om att du blev utbärd av vakterna? :P

2008-12-05 @ 07:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0