Dumpa honom...


Han vill faktiskt inte ha dig......! hehe så farligt är de inte, en iaf=) men så heter boken jag ska börja läsa nu ikväll.. den ska handla om killens alla ursäkter
och hur man ska se igenom dem... lr DUMPA!
Det är teamet bakom sex and the city som skrivit den=) 
Kändes så dumt att stå och välja bok, med en 10 andra och så tar den lille blondinen givetvis boken om killar, de va nästan så att jag skulle vilja vända mig om och säga - jag har faktiskt ingen kille!  hehe jaja.. mer info när jag läst den=)



Nu idag innan jag stack till jobbe, åkte jag och
hämta kissen så jag hade en chans att va med henne i några timmar hemma innan hon kunde va ensam  sjäv=) så jag passa på och pyssla lite hemma.. hängde upp en jätte stjärna på 1x1m.. skit stor men tror den blir rätt bra ändå=) lr?




Svar
Nu blev jag nyfiken på komentaren om den där super kattlådan? vill veta mer...  skriv mer?
jag hatar katt lådan.. så om de finns hjälp lr om man kan få katten att gå på toan sj.. så är jag vilig att pröva allt=)

Svar
Den här gången blev de vanligfransk faktiskt, fast med 2 små hjärtan på tummarna=) fick en ny till 23, dagen innan jul, då ska de bli mer glitter och glamor=)

Nu blir de bedden med boken=) seee ya... pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla youtube..

2008-11-29 @ 13:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0